Gratis introductielidmaatschap VVD Maasland

Heb je overal een mening over? Wil je stoppen met afwachten en zelf mee doen? Wil je meehelpen om jouw gemeente beter te maken? Met onze tijdelijke actie heb je nu de unieke kans om gratis introductielid te worden van de VVD Maasland. Zo maak je kennis met onze partij, de lokale politici in de gemeenteraad en onze liberale waarden. Je bent volledig lid van de VVD en kunt deelnemen aan alle activiteiten, landelijke evenementen en bijdragen aan een liberaal succes bij de gemeenteraadsverkiezingen 2022.

Wij zijn op zoek naar maatschappelijk betrokken mensen, die hun steentje willen bijdragen, hun kennis en kunde willen inzetten voor de gemeente waar ze wonen. Samen willen we werken aan de toekomst van onze gemeenten in Maasland. Het is zaak om onze gemeenten liberaler te maken en daar is jouw steun bij nodig!

Laten we gezamenlijk streven naar een regio in Noord-Oost Brabant en Noord-Limburg waar de veiligheid wordt verbeterd, we banen creëren door ondernemers te faciliteren en we makkelijk van A naar B komen. Een regio waar mensen omzien naar elkaar en de gemeente een helpende hand uitsteekt naar alle burgers die dat echt nodig hebben. Door nu VVD-lid te worden en mee te doen in jouw gemeente Bergen, Boxmeer, Cuijk, Gennep, Grave, Mill & Sint Hubert, Sint Anthonis of Venray kun je samen met ons aan de slag voor de toekomst. En met onze tijdelijke actie vergoeden wij nu je lidmaatschapsbijdrage!

Hoe kun je lid worden?

1. Stuur een mail naar secretaris@vvdmaasland.nl met je naam, mailadres en telefoonnummer zodat we je meer informatie kunnen geven over onze tijdelijke actie.
  2. Lid worden van de VVD via www.vvd.nl/word-lid
  3. Nieuwe introductieleden uit de gemeenten Bergen, Boxmeer, Cuijk, Grave, Gennep, Mill & Sint Hubert, Sint Anthonis en Venray krijgen met de tijdelijke actie hun € 25 terug!

Voorwaarden:

1. Voor deze tijdelijke actie zijn alle voorwaarden van het landelijke VVD introductielidmaatschap van toepassing. Als je eerder lid bent geweest van de VVD kun je hier geen gebruik van maken. Jongeren onder de 27 jaar kunnen gebruik maken van het combinatielidmaatschap met de JOVD. Zie voor meer informatie https://www.vvd.nl/voorwaarden/
  2. De tijdelijke actie van gratis introductielidmaatschap is slechts van toepassing op de gemeenten binnen het gebied van de VVD Maasland, de Limburgse gemeenten Bergen, Gennep, Venray en de Brabantse gemeenten Boxmeer, Cuijk, Grave, Mill & Sint Hubert en Sint Anthonis. De éénmalige introductielidmaatschapsbijdrage zal na betaling aan de landelijke VVD aan jou, als nieuw introductielid, door de VVD Maasland worden vergoed.